Foxies in Love - Freshly Made Sketches #242

/
3 Comments
Hallo Ihr Lieben,
heute gibt es keine großen Worte, weil es zu der Karte auch gar nicht so viel zu erzählen gibt. Ich habe mich einfach mal an den Basteltisch gesetzt, ein paar Reste von einer Magic Karte, die ich am Freitag gemacht habe und leider vergessen habe zu fotografieren, verwendet und schwupps ist diese Karte entstanden.

Hi Crafters,
thanks for visiting my blog. Today there gonna be less word because there is not oo much to say about this card. I somehow just felt like doing it while I was sitting randomly at my craft desk and used some leftovers from a magic card which I made on Friday (and sadly forgot to capute on a photo). 



Und während des Prozesses ist mir eingefallen, dass sie vielleicht auch zu der neuen Freshly Made Sketches #242 Challenge passen könnte und daher ist sie mein Projekt dafür. So einfach kann es manchmal sein.

While crafting I remembered an email I received earlier with the new Freshly Made Sketch #242 and I realized that my card could actually fit. So I changed a little here and there and tadaaa... 

Hier seht ihr nochmal den Sketch:
That's the sketch:

Und hier nochmal ein paar Details meiner Karte.
And here again some details of my card:



Die Füchse sind natürlich mit der Foxy Friends Stanze entstanden. Das Designpapier ist ein Rest aus dem Block "Stille Natur". Der Schriftzug "Love you lots" stammt aus dem gleichnamigen Stempelset und die restlichen Embellishments waren irgendwie noch in meiner Kiste.

The foxes of course are made with the fox punch. The design paper is from the series paper stack "Serene Scenery". The lettering "love you lots" belongs to the stamp set which is called the same and the embelloshments were just somewhere in my box.

Ich wünsche Euch einen schönen Sonntag und danke Euch fürs Vorbeischauen.
I hope you liked my card. Thanks for visiting and enjoy the rest of the weekend!

Liebe Grüße,
Sandra


You may also like

Kommentare:

  1. Love these cute foxies! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches

    AntwortenLöschen
  2. These are cute critters, and I love the sparkly ribbon! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    AntwortenLöschen
  3. Aren't these little ones adorable? Fun card! So glad you joined us this week at FMS!

    AntwortenLöschen