Mein neues Fahrrad! - Fab Friday 89

/
4 Comments
Hallo Ihr Lieben,
danke fürs Vorbeischauen. Heute ist schon wieder Mittwoch und damit höchste Zeit für mich bei der Fab Friday 89 Challenge mitzumachen. Und das ist meine Karte!

Hi Crafters,
thanks for visiting!
It is Wednesday and therefor almost my last chance to join the Fab Friday 89 challenge with this card.


Als ich den Sketch zum ersten Mal gesehen habe, dachte ich mir: "Das ist ja gar nicht mal so schwer." Doch dann war mir die Karte auf einmal so "nackig". Umso glücklicher war ich dann als ich im Designpapier im Block "Stille Natur" dieses Hintergrundblatt gefunden habe.

When I first saw the sketch I thought: "Well, that's not too hard." But then I figured that the card would seem pretty empty when without something at the bottom. So I was pretty happy when I found a nice piece of design paper within the series "Serene Scenery".



Die meisten Stempel habe ich aus dem Set "Places You'll Go verwendet" aber das Fahrrad ist aus dem Set "Baum der Freundscgaft". Die Erde habe ich anschließend mit dem Aquapainter in Aquamarin coloriert.
Was mir am besten gefällt ist, dass der Globus glitzert. Dafür habe ich den Wink of Stella Stift verwendet - ein fabelhaftes Dinge. Da es wirklich nur ein Hauch von Glitzer ist und man diesen nur sieht, wenn man die Karte dreht und wendet, war es gar nicht mal so leicht ein gutes Foto hinzubekommen. Aber ich habe mein Bestes gegeben.

I used most of the stamps from the set "Places You'll Go" but the bike is from the set "Sheltering Tree". And after stamping I colored the globe with the Aquapinter in Pool Party.
What I like most about the card it the glitter on the globe which you can only see when twisting the card a little. However, I tried to capture some glitter on a picture. For applying I used the "Wink of Stella" - a wonderful thing. ;-)


Tatsächlich wurde mir am Montag mein Fahrrad gestohlen und ich war echt böse und sehr traurig darüber. Es war nämlich fast neu. Aber gestern habe ich dann ein neues bekommen und deshalb ist diese Karte auch als ein Dankeschön für die besondere Person, die mich in vollem Umfang dabei unterstützt hat, dass ich jetzt schon ein neues schönes Fahrrad habe. (Da es sich um einen Mann handelt, ist die Karte auch eher schlicht gehalten ;-))

My bike got stolen on Monday and I was really upset because it was nearly new. I enjoy riding my bike really much and somehow I felt a little lost without it. And so yesterday I got a new one and this is a "Thank-You-Card" for the special person who has always been supporting me, also by getting a new bike.
(By the way, it is a card for a man, so that's why I tried to keep it a bit "less is more".)


Also nun bin ich bereit Euch die Karte zu präsentieren, an der Fab Friday 89 Challenge teilzunehmen und dann wunderbare Abenteuer mit meinem neuen Fahrrad zu erleben. Und nur zur Info: jetzt habe ich 2 (!!) dicke Schlösser am Rad befestigt.

So now I am all set for presenting the card, joining the Fab Friday 89 and have wonderful adventures with my new bike. And by the way, I now have 2 (!!) locks on in.

Viele Grüße und bis bald,
Eure Sandra



You may also like

Kommentare:

  1. A wonderful card, for a wonderful thanks - what a story! I love your use of the Wink of Stella, and that sparkly ribbon in the back is just the right touch of jazz for a guy. I think I hear this set calling my name! Thanks so much for playing at Fab Friday!

    AntwortenLöschen
  2. Very Cute! I like the mix of stamp sets! That bike from Sheltering Tree is the perfect size for the globe. Well done combining the 2 to make a great card! Thanks for sharing at Fab Friday!

    AntwortenLöschen
  3. Such a cute idea to use the bike with the globe! The colors are wonderful too! Thanks for playing at Fab Friday!

    AntwortenLöschen
  4. Very nice card!! A perfect thank you card!! I love the Stella, it adds just the right amount of sparkle!! Thank you for joining us at Fab Friday!!

    AntwortenLöschen