Momento Shake It - #TGIFC59

/
6 Comments
Hallo Ihr Lieben,

heute möchte ich das erste Mal bei der TGIF Challanges mitmachen. Daher wird es den Text hier im Folgenden auch auf Englisch geben. Wahrscheinlich werde ich mich mittelfristig eh dazu übergehen, meine Texte zweisprachig zu verfassen, weil ich wahrscheinlich einige Zeit ins Ausland gehen werde... aber: ich lasse Euch alles im Detail wissen, wenn ich mehr weiß. Einige Veränderungen stehen auf dem Plan.

Hi Everyone!
This is my first post in English and my first participation in TGIF Challenges. I assume that some more of my posts will be in English in the near future since I am currently planning to move abroad. 

Das ist meine Schüttelkarte für diese Woche:
This is my shaker card I made today:



Nachdem meine letztes Karten bzw. Projekte so bunt und tierisch waren, ist diese Karte heute woher festlich und menschlich. Ich hatte vor einiger Zeit schon einmal die Idee ein Foto als Schüttelkarte zu machen und heute war dann wohl die richtige Gelegenheit dazu.

Since my recent projects were rather packed with animals and lots of colors, I decided to stay a bit glimmerish today. I had the idea to create a shaker card with a personal photo, already some time ago but somehow I was always lacking the right occasion. Here it is!

Wenn Ihr auf den Sketch klickt, dann seht Ihr die restlichen Karten und Projekte der anderer Teilnehmer, zur Layout Challenge etwas eingereicht haben.

If you click on the sketch below, you can find all the projects and cards the other particicpants made according to the requested layout.


Ich werde jetzt versuchen öfter bei der einen oder anderen Challenge teilzunehmen und mal schauen was daraus wird. Dankeschön, dass Ihr vorbeigeschaut habt.

Ich wünsche Euch noch einen schönen Tag.
Bis bald,
Eure Sandra

I am planning to participate in more challenges from now on and I am excited how it works. Let's see! Thanks anyway for visiting my blog and my project and I hope to see you soon!
Have a great day!
Sandra


You may also like

Kommentare:

  1. Sandra, I'm so glad you joined the fun of card challenges! You certainly rocked the first one with TGIF! I LOVE the vertical stripes on this card and the picture in the shaker is a creative idea! Glad you joined us this week at TGIF :) Blessings!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Holly, thanks so much for your kind words. I enjoyed joining your challenge and will definetely try to join the next as well. I hope to see you again soon right here ;-) Sandra.

      Löschen
  2. Your shaker photo card is amazing! I love the stripes with the gold glitter paper. So glad you joined our sketch challenge at TGIF. Smiles, Elizabeth

    AntwortenLöschen
  3. Welcome to your first TGIF Challenges. What a fabulous card! I love all the touches of glimmer and then layering all your elements on the striped panel. It makes for a fun and sparkly shaker card! Thanks for playing along this week at TGIF Challenges. Rochelle xo

    AntwortenLöschen
  4. This card is amazing! I love the way you turned the sketch a little, your color combo, the SPARKLE. It's awesome. Thanks for playing along with #TGIF Challenges this week.

    AntwortenLöschen
  5. Welcome to TGIF! So glad you were inspired to join us, your card is seriously awesome!!!

    AntwortenLöschen